Dlaczego kinetoterapia pediatryczna jest ważna dla Twojego dziecka?

Gdy dowiesz się, że jesteś w ciąży, nie możesz się doczekać, aby zobaczyć swoje dziecko. Nawet jeśli po raz pierwszy zobaczysz go na ekranie, z którego nie możesz zrozumieć i odróżnić wielkiej rzeczy, zobaczysz krąg, usłyszysz bicie serca i słowa lekarza, które mówią ci wiele szczegółów na temat rozwoju płodu. Te liczby, które pochodzą z potwierdzeniem twojego położnika, uspokajają cię i zapewniają, że wszystko będzie dobrze z Twoim dzieckiem.

Dlaczego kinetoterapia pediatryczna jest ważna dla Twojego dziecka?

Ponieważ jest w twoim brzuchu, twoje dziecko jest stale mierzone i sprawdzane, aby upewnić się, że jest i że będzie zdrowe. Kontrole te trwają również przy urodzeniu, ale muszą trwać przez całe życie, ponieważ przede wszystkim pragniemy zdrowych dzieci o doskonałym samopoczuciu. I tak jak poruszał się w twoim brzuchu, powinien również poruszać się po urodzeniu. I to jest bardzo ważne, aby zrobić właściwy ruch!
Dlatego istnieją specjalne programy kinetoterapii pediatrycznej od Kinetic Fit! Dzieci potrzebują ruchu i ważne jest, aby były wykonane na zamówienie, w zależności od preferencji, cech i potrzeb medycznych każdego dziecka.

Dlaczego kinezjologia jest wykonywana u dzieci?

Kinetoterapia pediatryczna lub gimnastyka medyczna u dzieci leczy różne schorzenia poprzez ruch lub ćwiczenia. Jest zalecany przez lekarza w celu przywrócenia funkcji motorycznych, korekty postawy w celu zmniejszenia prawdopodobieństwa powikłań w przypadku problemów, takich jak infekcje dróg oddechowych lub skurcze mięśni. Kinetoterapia jest również zalecana dla dzieci i po chorobie, operacji lub urazie, gdy ruchliwość stawów jest zmniejszona, mięśnie są osłabione, a cały system cech fizycznych jest poważnie dotknięty. Zasadniczo, od niewłaściwej pozycji, gdy odrabia pracę domową i od noszenia zbyt ciężkiego plecaka szkolnego do wypadków z różnych, a nawet porodów, Twoje dziecko musi zostać przerobione, a najlepiej to zrobić za pomocą specjalnego programu kinetoterapii pediatrycznej zalecanego przez lekarza.

Kinetoterapeuci specjalizujący się w terapii dziecięcej pracują z nimi jeden na jednego i doskonale łączą ćwiczenia z zabawą i przyjemnością ruchu. W ten sposób dzieci nie tylko wyraźnie poprawiają swoje zdrowie, ale także uczą się bardziej dbać o swoje zdrowie i wykonywać cały ten ruch z przyjemnością. Dlatego kinetoterapia, wraz z dobrze zaplanowanym programem żywieniowym, jest doskonałym sposobem walki z otyłością u dzieci. Ponieważ to coś więcej niż tylko leczenie niektórych chorób! Chodzi o edukację dla zdrowia i dobrego samopoczucia!

Kinetoterapia pomaga również w przypadku opóźnień na poziomie neurologicznym, rozwoju lub upośledzenia słuchu i wzroku. Dlatego niezwykle ważne jest, aby wizyty u lekarza odbywały się od pierwszych lat życia dziecka, a kinetoterapia powinna rozpocząć się wcześnie.

W jakich warunkach pomaga kinetoterapia?

Jak powiedziałem powyżej, kinetoterapia pomaga dzieciom odzyskać mobilność, ale może również pomóc w leczeniu różnych chorób: bólu pleców, porażenia mózgowego, opóźnionego rozwoju motorycznego i koordynacji, bólu wzrostu, otyłości, młodzieńczego zapalenia stawów, bólu stawów, deformacji kręgosłupa, chorób układu mięśniowo-szkieletowego, wrodzonych zwichnięć stawu biodrowego.

W Kinetic Fit mamy personel specjalizujący się w pracy z dziećmi i spersonalizowanych programach dla małych dzieci od pierwszych dni życia do 18 roku życia, kiedy przechodzimy do ćwiczeń dla dorosłych. Jeśli chcesz, aby Twoje dziecko również cieszyło się ogólnym samopoczuciem, było zdrowe i nauczyło się od naszych kinetoterapeutów, jak lepiej się nim opiekować, zadzwoń do nas pod numer 0752546386 i zaplanuj razem na pierwszym spotkaniu zdrowotnym!